Kefyro dieta – ar gali padėti sulieknėti?

Ar egzistuoja dieta, kuri suteikia galimybę greitai atsikratyti nereikalingų kilogramų, kurios nebūtų sudėtinga laikytis ir kurios maistą būtų nesudėtinga gaminti? Tokių klausimų dietologai susilaukia nuolatos. Ir nieko keisto. Juk šiuolaikiniai žmonės dažnai niekam nebeturi laiko. O maisto gaminimas gali atimti ir paskutinį likusį laisvą laiką. Tad šiandien pabandysime pakalbėti apie vieną paprastą dietą. Tai kefyro dieta.

Kefyro dieta – ar gali būti veiksminga?

Kefyro dietos pagrindas yra vienas produktas arba patiekalas, o tai reiškia, kad nereikia gaminti pirmo, antro ir trečio patiekalo. Tokios dietos vadinamos monodietomis. Dieta, kuri yra pagrįsta jau pagamintais produktais visiškai nesukels jokių problemų, jums nereikės praleisti daug laiko prie viryklės.

Šios dietos yra pačios optimaliausios sveikatai, kadangi pieniški produktai turi labai daug naudingų medžiagų, o kalorijų turi mažai. Jų ypatingas privalumas, labai nedidelis angliavandenių kiekis. Kefyre ir kituose pieno produktuose jų yra labai mažai, kur kas mažiau, nei pačiame piene, o varškėje jų beveik nėra. Labai dažnai yra kalbama, kad jie riebūs. Tačiau iš principo tai nėra labai baisu.

Kefyro dietos reikia laikytis atsakingai

Visų pirma, riebalų kiekis šiose produktuose yra tinkamas. Antra, kad ir kaip tai gali pasirodyti keista kitiems, riebalai maiste nedidina svorio, priešingai nei angliavandeniai. Be to, visada galima pasirinkti pieno produktus be riebalų arba turi minimalų kiekį. Prekyboje be jokių problemų galima surasti neriebią varškę ir 1% – to riebumo kefyrą.

Deja, daugelis lieknėjančių neteisingai supranta kas tai yra monodietos. Iš esmės tai yra iškrovos dienos ir jų laikytis reikia ne savaitę ar dvi, kaip yra dažnai rekomenduojama, o tik 1 kartą per savaitę, kartais 2 dienas. Jos yra labai nesubalansuotos, o jei taip maitintis savaitę arba dar ilgiau, tokiu atveju organizmas negaus daugybės naudingų ir reikalingų medžiagų.

Pavyzdžiui, pienas turi mažai geležies, košės turi mažai vitaminų C, A ir folio rūgšties, kad ir kokį produktą paimtume jie neturi pakankamai maistinių medžiagų. Todėl laikantis tokių dietų gali labai stipriai pritrūkti maistinių medžiagų. Specialistai į jas žiūri labai atsargiai. Tačiau monodietos turi vieną labai svarbu privalumą, kadangi nereikia skaičiuoti kalorijų. Todėl galiu prisiminti vieną labai linksmą istoriją, buvo vienas pensininkas, kuris įkyrėdavo mokslininkams savo pardavimo programa. Jis sakė, kad produktus reikia gaminti neskaniais ir tada jų užteks visiems taip pat ir nustos gerti. Taigi kai kurios monodietos yra parengtos pagal tokį patį principą, kadangi jos gali labai greitai sukelti šleikštulį, ypatingai jei maistas yra nesūdytas. Ir tada valgyti tikrai nesinori.

Kefyro dieta – keletas patarimų, kurie padės

Kam ji naudinga? Be svorio mažėjimo per 7 dienas gali nukristi nuo 3 – 4 kg – kefyro dieta puikiai tinka norint pagreitinti medžiagų apykaitą ir gali palengvinti virškinamojo trakto darbą sergant įvairiausiomis ligomis. Kefyro dieta yra naudinga visiems sveikiems žmonėms, esant nutukimui ir sergant tokiomis ligomis, kaip hipertonija, cukrinis diabetas, nefritas, kepenų ligos, podagra, inkstų akmenys ir kita.

Ką valgyti? Šios dietos pagrindas – kefyras. Jis gali būti įprasto riebumo 3,2%, o gali būti ir neriebus, 1% – to riebumo.

Kaip valgyti? Kefyrą reikia gerti po 250 ml. 5 – 6 kartus per dieną. Tai padės išvengti alkio jausmo.

Kaip ilgai? Yra keli variantai kaip reikia laikytis kefyro dietos:

  1. Įprastai taip maitintis rekomenduojama 3 dienas. Tačiau jei jūs jaučiatės normaliai, laikas gali būti pratęsiamas iki savaitės.
  2. Naudokite kefyro dietą, kaip iškrovos dieną, ją atlikdami 1 – 2 kartus per savaitę arba 2 kartus per 10 dienų.

Ko negalima? Daugelis negali gerti kefyro be cukraus, medaus, uogienės ir kirų saldėsių. To daryti negalima jokiu būdu.

Ko dar reikia? Kiekvieną dieną reikia išgerti ne mažiau 1,5 litro skysčių (vanduo, arbatos be cukraus, spanguolių nuoviro).

Kuo paskaninti kefyro dietą?

Nežiūrint į tai, kad į kefyrą negalima dėti nieko saldaus, tačiau dietos skonį galima paįvairinti. Pirma, galima gerti ne tik kefyrą, tačiau ir kitus produktus, pavyzdžiui, jogurtą ir kitus panašius gėrimus. Negalima vartoti tik produktų su įvairiausiais skonio priedais ir gėrimų, kuriuose yra cukraus. Antra, dieta gali būti paįvairinama varške, kuri gali pakeisti dalį kefyro. Tačiau varškės turi būti 1,5 – 2 kartus mažiau, nei kefyro. Trečia, į kefyrą galima įdėti susmulkintų žalumynų (taip pat ir sausų), česnako ir prieskonių, vanilės (be cukraus), cinamono, kakavos, šiek tiek kartaus šokolado, kurio sudėtyje yra ne mažiau, kaip 85% kakavos.

Nepamirškite, kad…

Apie pieno produktų riebalus labai dažnai yra atsiliepiama tik neigiamai. Tačiau juk laikai keičiasi. Pastaraisiais metais mokslininkai atrado labai naudingas riebalų rūgštis. Kad ir kaip būtų paradoksalu, tačiau riebalų rūgštys gali padėti sulieknėti. Ir svarbiausia jei jūs anksčiau atsikratėte svorio, šios rūgštys padeda išlaikyti pasiektą rezultatą, neleidžia kauptis naujiems riebalams organizme. Daugiausia tokių rūgščių yra piene ir karvės mėsoje, kuri maitinosi žalia žole, o ne pašarais. Todėl geriau pasirinkti kefyrą, varškę ir kitus panašius produktus, kurie pagaminti regionuose, kurie yra žinomi savo gyvulininkyste, kur karvės ilgą laiką būna lauke, o ne tvartuose.

Kefyro dietos receptas – Graikiškas Tzatziki

Tai klasikinis graikų patiekalas, kuris idealiai tinka kefyro dietai. Tai padaryti yra labai paprasta.
3 porcijom
o Jogurtas (gali būti ir kefyras) — 200 ml
o Šviežūs agurkai — 2 vidutinio dydžio saujos
o Česnakas— 3 – 4 galvutės
o Citrinos sultys— 2 – 3 valgomieji šaukštai
o Žalumynai (krapai, petražolės, bazilikas, mėta) — pagal skonį
o Maltas pipiras ir druska— pagal skonį

Kaip pasigaminti Graikišką Tzatziki namuose

1. Agurkus reikia išvalyti nuo žievės ir sėklų ir patrinkite su tarka (jei darote ne klasikinius caciki, juos galima ištrinti visus). Juos pasūdykite ir išmaišykite.
2. Taip pat turi būti susmulkintas česnakas, sudėkite citrinos sultis.
3. Susmulkinkite žalumynus.
4. Viską sumaišykite kartu. Įprastai yra dar dedamas alyvuogių aliejus, tačiau dietos metu to galima nedaryti.

Parašykite komentarą