Kardio pratimai moterims: 10 pratimų kardio treniruotėms

Tik labai maža dalis moterų yra apdovanotos tobulomis figūromis, kurioms nereikia įdėti pastangų, kad išsaugotų dailias formas. Didžioji dalis dailiosios lyties atstovių, norinčių išlaikyti puikią fizinę formą, privalo reguliariai lieti prakaitą. Pastaruoju metu moterys itin pamėgo kardio treniruotes, kurios priverčia organizmą dirbti maksimaliu rėžimu ir efektyviai deginti kalorijas.

Kardio treniruotėms priskiriama daug intensyvių fizinių veiklų, tad kiekviena moteris gali išsirinkti labiausiai patikusią sporto šaką. O mes jums pateikiame kardio treniruočių dešimtuką. Tikimės, kad rasite sau tinkamiausią!

Kardio pratimai moterims: Ėjimas. 

Tai pati paprasčiausia kardio treniruotė, kuri puikiai tinka toms, kurios nemėgsta išeikvoti daug jėgų. Žinoma, norint išvysti kūno pokyčius, reikia ne lėtai vaikštinėti, o sparčiai žingsniuoti. Paskaičiuota, kad per 30 minučių galima sudeginti iki 180 kalorijų. Taip, tai nėra pats efektyviausias kalorijų deginimo būdas, tačiau pritinginčioms moterims tai yra geriau negu nieko.

Kardio pratimai moterims: Bėgimas. 

Greitą ėjimą ir bėgimą skiria tik didesnis judėjimo tempas. Bėgimas sparčiai populiarėja, kadangi ši sportinė veikla duoda puikius rezultatus. Bėgant 30 minučių galima sudeginti 300 kalorijų.

Kardio pratimai moterims: Dviratis. 

Tikriausiai daugelio jūsų rūsiuose dulka dviračiai, todėl vieną vakarą vertėtų pagaliau nupūsti nuo jo dulkes ir pasileisti į kelionę po miestą. Priklausomai nuo apkrovos, 30 minučių važiuojant dviračiu galima sudeginti nuo 250 iki 500 kalorijų. Šaltuoju metų laiku įprastinį dviratį galima drąsiai pakeisti dviračio treniruokliu namuose arba sporto klube.

Kardio pratimai moterims: Elipsinis treniruoklis. 

Šią kardio treniruočių priemonę galima rasti tikriausiai kiekviename sporto klube. Treniruoklį taip pat galima įsigyti ir treniruojantis namuose padidinti savo ištvermę bei deginti kalorijas. Nepertraukiamai treniruojantis  30 minučių galima sudeginti apie 300 kalorijų.

Kardio pratimai moterims: Step aerobika. 

Intensyvias ir energingas aerobikos treniruotes moterys jau spėjo pamėgti. Step aerobikos metu treniruojami apatinės kūno dalies raumenys – kojos, šlaunys ir sėdmenys. 30 minučių aerobikos salėje gali sudeginti iki 400 kalorijų.

Kardio pratimai moterims: Plaukimas. 

Vasarą kiekviena turėtų aktyviai plaukioti natūraliuose vandens telkiniuose, o šaltuoju metų laiku užsirašyti į artimiausią baseiną. 30 minučių plaukimo arba vandens aerobikos treniruotės sudegina maždaug 400 kalorijų.

Kardio pratimai moterims: Alpinizmas. 

Neskubėkite keliauti prie kito punkto, kadangi mes jums nesiūlome keliauti į Alpes ar kopti į Everestą. Didžiuosiuose šalies miestuose galima rasti laipiojimo salių, kuriuose įrengtos dirbtinės uolos. Ši netradicinė kardio treniruotė ne tik per pusvalandį sudegins maždaug 380 kalorijų, bet ir ugdys ištvermę ir jėgą.

Kardio pratimai moterims: Slidinėjimas. 

Ši sportinė veikla po truputį populiarėja ir mūsų šalyje, todėl kiekviena gali keliauti į slidinėjimo trasas arba įsigijusi slidžių rinkinį žiemą slidinėti artimiausiame parke ar miške. Slidinėjimas priverčia dirbti visus kūno raumenis, o šiai veiklai skirtas pusvalandis gali sudeginti apie 330 kalorijų.

Kardio pratimai moterims: Irklavimas. 

Jeigu vasarą leidžiatės į valčių ar baidarių žygį, nepalikite viso irklavimo tik vyrams. Imkite irklus į savo rankas ir bent pusvalandį intensyviai irkluokite. Per 30 minučių sudeginsite 300 kalorijų.

Kardio pratimai moterims: Raketbolas.

Kitaip tariant, tai – teniso kamuoliuko mušinėjimas į sieną. Tiesa, ši sportinė veikla nėra populiari Lietuvoje, todėl rasti vietą, kurioje galėtumėte išbandyti ar užsiimti raketbolu, gali būti sudėtinga. Tačiau būkite kūrybingos ir susikurkite raketbolo salę pačios. Jums tereikia sienos, teniso raketas ir kamuoliuko, kad galėtumėte per 30 minučių sudeginti400 kalorijų.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *