Kaip atsigauti po naujųjų metų?

Nespėjus grįžti į mitybos rėžimą po sočių Kalėdų dar vienas disbalansas – Naujieji metai. Atėjus naujiesiems siūloma sugrįžti prie įprasto savo mitybos rėžimo, o taip pat atsikratyti priaugusių kilogramų.

Visų pirma, reikia subalansuoti tiek savo gyvenimo ritmą, tiek mitybą, susidėlioti planus bei tikslus. O tuomet jau žengti į papildomus savo mitybos sistemos „nustatymus“.

Atminkite, kalorijos vis dar svarbu. Daugeliu atveju, po švenčių tiesiog sumažinamas maisto kiekis ir šiek tiek kalorijos, bet apie grįžimą į normalius, į rėmus telpančius kalorijų skaičius susimąstoma retai. Dažniausiai kalorijų vartojama per daug, o drastiškais atvejais – per mažai. Nesvarbu, jog per šventes normą viršijote dvigubai, kitą dieną turite valgyti normaliai, o ne per mažai.

Vaizduotė padeda. Įsivaizduokite savo sulieknėjus 10-čia ar dar daugiau kilogramų, gražiu ir plokščiu pilvuku ar kitaip, kaip Jums malonu. Vaizduotė skatina, motyvuoja, o motyvacija lieknėjant yra būtina, be jos rezultato pasiekti gali nepavykti.

Jei Jums sunku, lieknėkite su drauge. Lieknėti dviems, gal truputėlį ir konkuruoti, kartu motyvuotis daug lengviau nei tai atlikti vienam žmogui. Dar kartą pakartosime, jog motyvacija yra labai svarbus punktas norint numesti svorio.

Laukia sunkūs ir sotūs pietūs? Mankštinkitės. Mankštintis reikia ne tik rytais ar vakarais, kaip esate įpratę, bet ir prieš sočius pietus. Jei planuojate eiti į vakarėlį, susitikimą ar laukia bet kokia kita proga, kurią vainikuoja sotūs patiekalai, užsiimkite mankšta. Mankštos skatina ir lengvina medžiagų apykaita, palengvina virškinimo procesą.

Po sunkių patiekalų padeda lengvi patiekalai. Pirmosiomis sausio mėnesio dienomis reiktų valgyti mažiau riebų, mažiau kaloringą (bet ne pernelyg) maistą, kuris lengviau virškinamas, bet taip pat teikia maistines medžiagas ir kitą naudą organizmui.

Nepamirškite, jog būtina valgyti mažesnėmis porcijomis, bet dažniau. Ryte nevenkite pusryčių, nepamirškite apie pietus, o vakarėjant būtina lengva vakarienė, po kurios nesinorėtų kramsnoti ir užkišti savęs nesveiku, sunkiai virškinamu ir į papildomus kilogramus einančiu maistu.

Po Kalėdų ir Naujųjų metų šventimo atgauti savo svorį nėra labai sunku, tačiau įsivažiuoti į kasdienį rėžimą reikia bent šiek tiek laiko. Idealu, jei švenčių laikotarpių neprisivalgėte per daug, saikingai vartojote alkoholinius gėrimus bei vengėte itin riebių patiekalų, tokiu atveju greičiausiai net nepastebėjote papildomo savo svorio.

Parašykite komentarą